میان‌برهای بیشتر با TUFFS Notification Shortcuts

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 4197
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

 

اپلیکیشن TUFFS Notification Shortcuts  یک ابزار قدرتمند برای ایجاد میان‌بر به سایر اپ‌های اندرویدی است درست از کشوی اعلان‌ها و در کنار تنظیمات سریع است.

با این اپ بدون هیچگونه تبلیغات مزاحم یا سرویس‌های در حال اجرا در پس‌زمینه که شارژ باتری و حجم ترافیک شما را مصرف می‌کنند می‌توانید میان‌بری به اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود را درست در کشوی نوتیفیکیشن‌ها قرار دهید.

 

 

می‌توان تعداد اپ‌هایی که کاربر می‌خواهد از آن‌ها میان‌بر داشته باشد را انتخاب کرده، رنگ پس‌زمینه را نیز تعیین کرده و شکل ظاهری آیکون نمایش داده شده از میان‌برها را نیز تغییر داد. علاوه بر این‌ها می‌توان تعیین کرد که آیا برچسب اپ زیر آیکون آن نمایش داده شود یا خیر. قابلیت دیگر این اپ به این شکل می‌باشد که می‌توان تعیین کرد درصورت قفل بودن صفحه از اپ‌ها نوتیفیکیشن دریافت شود یا خیر، همچنین امکان ایجاد قابلیت پاسخ‌گویی به تماس‌ها و پیام‌ها در همان صفحه اصلی نیز وجود دارد. در ادامه می‌توان با استفاده از سایر تنظیمات موجود کاملا اپلیکیشن را شخصی‌سازی نمود. این اپ همچنین دارای تم‌های مختلفی بوده و از طراحی متریال گوگل بهره می‌برد.

appnet-google-playappnet-farsroid

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در یک شنبه 30 آبان 1395 ساعت 12:35 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: TUFFS Notification Shortcuts